Новини

Тренінг «Допомога дітям та молоді з особливими потребами у надзвичайних ситуаціях»

Тренінг проводився в рамках проекту "Оборона дітей України", який реалізує Науковий Ліцей ім. Чурюмова спільно з ВГО  "Поруч"....

Консультація Кривоозерський ДНЗ ясла-садок №7 "Веселка"

13 грудня на базі Кривоозерського ДНЗ ясла-садок №7 "Веселка" відбулася консультація на тему: "Інклюзія крок за кроком" З метою впровадження інклюзивної форми навчання в закладах дошкільної освіти....

Інклюзія в позашкільному навчальному закладі

 Інклюзію багато хто розуміє просто як підтримку дітям з особливими освітніми потребами для покращення навчання разом з однолітками. Утім, суть інклюзії в тому, що кожна дитина є неперевершена особистість в якій заховані в потаємних місцях прекрасні таланти та неймовірні здібності які відкриваються за допомогою творчості. Саме через світ мистецтва та краси дитина отримує задоволення від роботи, покращує впевненість в собі, розвиває бажання спілкуватися...

Консультація

24 листопада на базі Опорного закладу "Кривоозерський ЗЗСО I-III ст. №1" відбулася консультація на тему: «Обов’язки вчителя, асистента вчителя та спільна їх діяльність», «Вибір пріоритетних цілей у роботі з дитиною ООП»...

Семінар "Інклюзія крок за кроком"

 Рівень розвитку сульспільства можна визначити за ставленням до дітей з особливими освітніми потребами. З активним розвитком інклюзивної освіти створюються єдині підходи до навчання дітей з ООП, згідно з якими кожна дитина охоплена навчанням та успішно соціалізована в суспільстві. 17.11.2021 КУ «Кривоозерський інклюзивно-ресурсний центр» було проведено он-лайн семінар «Інклюзія крок за кроком»...

Консультація на базі комунальної організація Кривоозерський заклад дошкільної освіти №6 «Барвінок»

 25 жовтня відбулася консультація на базі комунальної організація Кривоозерський заклад дошкільної освіти №6 «Барвінок» Кривоозерської селищної ради. Тема: «Інклюзія крок за кроком». Створення умов для навчання дітей з ООП в дошкільному навчальному закладі. Рівні підтримки дітей з ООП. ....