Комунальна установа "Кривоозерський інклюзивно-ресурсний центр" Кривоозерської селищної ради Миколаївської області

ІНФОРМУЄ З серпня 2018 року працює офіційно КУ "Кривоозерський інклюзивно-ресурсний центр"


Директор Комунальної установи "Кривоозерського інклюзивно-ресурсного центру" Кривоозерської селищної ради Миколаївської області - Кишмар Василь Михайлович Email:kroz.irc.d@ukr.net

В центрі працюють фахівці: вчитель-логопед - Герніченко А.В. вчитель-реабілітолог - Нізенко Д.О. практичний психолог - Савранчук С.П. Кривоозерський ІРЦ розташований за адресою: смт. Криве Озеро, вул.Шевченка 59а телефон.0679595180

Діяльність Кривоозерського ІРЦ спрямована на забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти ( в тому числі у професійно-технічних закладах) шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання психолого педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження дітей з ООП.

Для комплексної психолого-педагогічної оцінки необхідна наявність таких документів:

• письмова заява батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі – заява) та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини (заповнюються в Куп’янському ІРЦ);

• документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;

• свідоцтво про народження дитини;

• індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

• форма первинної облікової документації № 112/о“Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра.

У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:

•психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу, виписка з форми №112/о, що можебути відображено в "Карти стану здоров’я і розвитку дитини");;

• зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;

• документи щодо додаткових обстежень дитини. У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:

• попередні висновки ПМПК та рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

• висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до інклюзивно-ресурсного центру подаються: попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.


Кiлькiсть переглядiв: 41